Nio Kimdir? Benimle iletişime geçin!




        Selamlar Millet Niocchin is here!! Evet bu güncellenmiş bir yazıdır :D Zira Google yanlış söylemiyorsa 2012 diyor la :D

 Öhöm öhöm :D iletişim kısımları şunlar :D Bunlarda da küçük değişiklikler olmuş :D

asabidiilwasabi@gmail.com  ----  ve Disqus 'ta tartışmalarıma katılıp takip etmek isterseniz :)
     
         Bunun yanı sıra Instagram ve Twitter'dan da takipleşebiliriz ^^


         Aslında bu bloğu uzzzzuuun yıllar önce kurmuştum (2012 ve daha öncesi).
         O zamanlar çook eski usül olduğundan ve ilgimi çekmediğinden paylaşım yapmamıştım. Fakat artık bir yetişkin olduğum ve neye nasıl zaman ayıracağımı bildiğimden ( Aslında her şey neyi ne kadar çok yapmak istemekten geçiyor) artık burayı aktif olarak kullanmaktayım.

        Bana oneechan demeyin ona göre :D Aralık doğumlu 94'lü minyon bir kızım :) Sapına kadar Yay burcu olduğum için her zaman enerjik, genç ve asi kalacağım :D


        Eskiden başka bir şehirde okuduğumdan beleş internetten yararlanarak zamanımın çoğunu -Yalan olmasın TAMAMINI :) - anime izleyerek geçiyordum. Arada sırada ve animeden sonra en sık yaptığım şey olan osuyu oynardım. GÜNCEL : Ara ara ritim hızımı kaybetmeyeyim diye osuya devam ediyorum. Artık Rank'ımın düşmesi umurumda değil :D

        Romanlarıma da devam ediyorum. Tabii sıralamaya koysam sanırım şarkı-manga-anime-roman olurdu.. Yine de 4. kitap da bitmek üzere :D
        Üzülerek söylemeliyim ki eskiden olduğu gibi sabahlara kadar anime izlemiyorum. Bunun sebebini birkaç şeye yoruyorum. İlki, zaman geçtikçe, eskiden izlediğimde hissettiğim kadar heyecanlı ve hevesli olamamam, 2.si ise şimdiki animelerin çoğunun eskiler kadar iyi olamaması.. Bu 2 durum ne denliyse artık, günümün neredeyse tamamını çeviri, manga ve Lol oynayarak geçiriyorum. Ah bi de Sims4 :D Fena halde :)

       İşin aslı, aklınızdaki soruları tahmin edebiliyorum. öncelikle o zamanlar arkadaşlarınla aran nasıl diye soracaksınız. doğrusunu söylemek gerekirse ben her insanla anlaşabilen bir tipim. kabına göre şekil almasını bilirim bu yüzden girdiğim her ortamda dikkatleri bir şekilde kendime çekerim ve bir bakmışsınız hep beraber anlattığım bir şeye kahkaha atıyoruz.

      Bu üstte yazdığım özellik değişmemiş, ama zamanla etrafınızdaki insanların azalma olayı kesinlikle doğru.. şimdilerde sadece ara ara mesajlaştığım bir tane arkadaşım var. ara sıra görüşüyoruz ama Koronadan dolayı anca mesaj..

       Gerçi, bana kalırsa dünyadaki herkes ölsün :) GÜNCELLEME : Artık bu kadar gaddar değilim :) Sanırım buna enerjim de isteğim de kalmadı :) Eskiden o kadar nefret ve öfke doluydum ki gerçekten de böyle düşünürdüm. Artık içimdeki o ateşin söndüğünü hissediyorum.
      İnsan ilişkilerinden nefret ediyorum ve kaçınılmaz bir şekilde insanlarla iletişim kurmak zorunda kalsam da ne yapıp edip kendime zaman ayırıyorum illaki. İnsanlar beni eğlendirdikleri kadar yoruyorlar da. her birisinin duygularını düşünerek hareket etmek çok zor. ya da tam tersi davranıp kendim gibi olmak istediğim de araya çok fazla mesafe koymamdan yakınıyorlar. ve 25 yılı aşkın bir süredir bu dengeyi kuramadım. bence bu dengeyi de kurmak istemiyorum zaten. belli çerçeveler içindeki arkadaşlıkları tercih ederim. (<---BU HALA DEĞİŞMEDİ)

       Daha ne söylesem... ımm, ah! doğru. japonca öğreniyorum millet. tam anlamıyla japon manyağıyım. animelerden olsa gerek. bu aralar cosplay yapacağım o yüzden aliexpress'den peruk sipariş ettim. kıyafetleri satın almaktansa diktirmeyi düşünüyorum daha az maliyetli olur zira bu aralar dolarlar uçuk. - Bunu yazalı yıllar olmuştu siz sormadan ben söyleyeyim cosplay'i yapamadım çünkü daha dikiş makinemi alamadım! :D
       GÜNCELLEME : Japonca öğrenme olayı ara ara devam ediyor :) Kanjiler bir sürü malum.. Aklımda hala cosplay yapmak var ciddi ciddi çünkü artık bir dikiş makinem var ama nasip kısmet :D

       Ne aldığımı da söyleyeyim bari. Upuzun bir gümüş saç. Favvvooorii animelerimden biri olan Claymore karakterlerinden birini canlandıracağım. Ah, Ah, o kıyafetlerin içinde kendimi hayal ettiğimde maalesef bir halta benzemiyorum :D keşke hepimiz 2D çizimlerden ibaret olsak.

         GÜNCELLEME : Claymore hala eennnn efsane animemdir. Neden hala türkçeye çevirilip manga olarak satılmadı akıl sır erdiremiyorum :O

      Neyse, müthiş bir şekilde hayvanlarla iyi anlaşırım. İnsan olan hayvanları kastetmiyorum. Biraz dobra, genellikle dürüst, fazla iyimser fakat madalyonun ters yüzünde dünyanın en karamsarı, büyütmeyi seven - öyle diyorlar - bir insan evladıyım. kendime ait bir hayal dünyam var ve kurguladığım karakterlerimle ara sıra sohbet bile ederim. Bu yalnızlığın en üst levellerinde başıma gelen bir şey.

      GÜNCELLEME : Yukarıdaki paragraf hala geçerli. Yay burçları olarak aklımız beş karış havada olduğu için ara sıra karakterlerimle sohbet eder, durum değerlendirmesi yaparım. Yalnız kaldığımda onlarla sohbet ederim.. Böylesi engin bir hayal gücü varken, dışarıdaki kusurlu arkadaşlıklara ihtiyacım kalmıyor :)

      Evet, şimdilik benim hakkımda duyduklarınız bu kadar. Beni okumaya devam edin. :)

Yorumlar