Bir gün herkes Reolsama'cı olacak (ง︡'-'︠)ง


Evet inanıyorum minna-san, bir gün herkes Reol'ün kalitesinin farkına varacak! ^^ Gerçekten anlamıyorum. Japonya, onun gibi bir çok yetenekli genç idolle doluyken fanlarının bu kadar az olması ve çok bilinmemelerini mantığım almıyor. Sinirlerime dokunuyor aslında. Çünkü onlar gerçekten ülkemdeki bir çok idolden yetenekli ve işlerini gayet iyi yapıyorlar.
İşin aslı büyük bir özveriyle söylemeliyim ki Reol'ün Sigma albümünün tüm şarkılarını çevirmiş bulunmaktayım.
Sigma'da çevirdiğim son şarkıyı da bir kaç gün içinde paylaşmayı düşünüyorum. Ve bundan sonrasında da Reol'ün önceki şarkılarını çevirmeyi istiyorum. Hele hele aklımda bir kaç şarkısı var ki görülmeye değer. Bu kadın benim hayallerimdeki tarzı yaşatıyor babe! ^^Gerçekten seviyorum bu kızı <3 

Bugün 11,30 gibi kalktığım için her zaman ki gibi yorgun uyandım. Yurt arkadaşlarım çoktan gittiklerinden ve bende yalnız kahvaltı yapmayı sevmediğimden, şu anda soğumaya başlayan ramenimi yemeye çalışıyorum. Bir sonraki konuda görüşmek üzere canlar! <3 Ekranın karşısındaysanız, sevildiğinizi unutmayın ^^

Yorumlar