-- REbirth --


Uzun zamandır bloğu ve kendimi, hatta sevdiklerimi boşladım, battery'mi doldurdum ve işte karşınızdayım. Evet mezun oldum olası iş bulamadım bunun yükü hala omuzlarımda ve kardeşim ayak bağlarını zedeledi bir ay yatacak bu içimi kemiriyor, annem ve kız kardeşim çalışıyor, babam cici o..la bize ara sıra ziyarete geliyor. Hayat her zaman ki gibi boktan.

Birşeyler yapmaya çalışıyorum. Ayakta kalmaya, direnmeye. Zor, hem de çok. Fakat birileri sizin yanınızda olmayınca tek başınıza bir yere kadar gelip daha sonra tıkanıyorsunuz. Şu aralar ciddi ciddi japonya'ya gidebilmenin yollarını araştırıyorum. Fakat yapabileceğim şeyler fazla sınırlı.

Bunun dışında çevirileri fazla boşladım. Ama LoL ve Osu'da ciddi ilerleme kat ettim. LoL : Nierfi

Yavaş yavaş sahalara geri dönmeyi düşünüyorum ama çok da hevesli değilim. Vakit buldukça, isteğim oldukça paylaşım yaparım. Genki neee ^^

Yorumlar