TAM GAZ DEVAM !!!!


Uzuuun bir zamandır blogla, çevirilerle ve diğer şeylerle uğraşamadım...
Buna zamanım isteğim hevesim falan kalmamıştı..
Sürekli bir şeyleri kaybettim ve çoğu kez kendimi dizlerimin üzerinde buldum.
Dedemin vefatından sonra özellikle toparlanmakta güçlük çektim.
Ailevi meselelerde buna eklenince kendimi robot on moduna geçirdim.
Günlerimi sadece takip ettiğim bir iki animeyi izleyerek ve sims 4 oynayarak geçirdim.
Fakat artık daha iyiyim. Zaman bir şekilde unutturup hayata devam etmenize neden oluyor.
İşte bu yüzden bende devam ettim.
Ve işte karşınızda Eitros'un Zamanı - Masadaki Kartlar

İşlerin iyice karmaşık fakat bulmacanın parçalarının yerine oturmaya başladığı noktada, siz de bu döngüye katılmadan yapamayacaksınız...

İşte aşağıda bölüme ulaşabileceğiniz bir link

Keyifli okumalar!

Yorumlar