Ya ben neden bunda poppy olamadım?!


Bir kaç aydır wattpad denen illette romanlarımdan birini kısaltarak yayınlıyordum. Sanıyorum ki kurgumun kalitesine kapılan roman severler başıma üşüşecek. Nerde! Heyhat! Abuk sabuk fan yazıları ve cinsel(!) yazılar daha popüler. Ya da yıllardır orada olan ve belli bir çevre yapmış insanların kitapları milyon okunuyor.

Hile yapanları da duydum. Okunma sayısı ile alakalı hile yapanlar da oluyormuş. Gerek duymadım.
Poppy olan bir bayana mesaj attım dedim bunun sırrı nedir?
O da insanlarla aramı iyi tutmamı, insanların yazdıklarını okuyup takip etmemi ve yorum yazmamı söyledi. Her hafta da düzenli olarak da yazı yazacakmışım.
İnsan ilişkileri... iyi tutmak.... ben....

Deget dedim şurdan bi tane yapıştırdım sonra ağlaya ağlaya gitti falan neyse de :D 
Ben kendi yazımı düzenli paylaşamıyorum bi de elalemin yazılarını mı takip edicem??

Zaten demicem demicem diyorum da... amma yüzeysel yazıyorlar beee

Neyse az içimi dökeyim dediydim.

Kendinize iyi bakın^^

Yorumlar