Çevirsem mi ki? (o_O)


Merhaba arkadaşlar Niocchin is here :D 
Bayadır gönderi yapmıyordum psikolojim pek yerinde değil bu aralar [ Ne zaman yerinde oldu ki?]

Her neyse evde boş boş otururken tek yaptığım şeyin boş boş oturmak olduğunu fark ettim ve kendime sen ne yapıyorsun dostum?! dedim.

Çevirilmeyi bekleyen, insanlara ulaştırmam gereken o kadar şarkı vardı ki..

Nalet olası YouTube şarkılar çok yeni diye şak diye telif atıyor ve bu yüzden çok kişiye ulaşamıyorum ama neyse...

Şimdi soru şu.. Reol şu bir kaç aydır iki albüm çıkardı. Birinde 4, diğerinde 5 tane şarkı var. Bunları çevirmeli miyim?

Hepsi de birbirinden güzel. Hatta son albümünün ilk şarkısına klip çekip YouTube'da da yayınladı. Bu arada bilmem bilir misiniz? Bu psikopat güzel tüm şarkılarını kendi yazıyor! Hatta çoğunun müziğini de kendi yapıyor! Tanrım bayılıyorum bu kadına!!

Neyse efenim yüksek ihtimal içlerinden en sevdiğimi seçip çevirmeye başlayacağım. Desteklerinizi benden esirgemeyin^^

Yorumlar