İşte Okuduğum Kitap Ve Mangalar!!

      


Merhaba arkadaşlar Nio'nun selamı var :) Şimdi burada her hafta - ya da okudukça - güncelleyeceğim manga ve kitapların listesini göreceksiniz. Altlarına küçük açıklamalar da ekleyeceğim merak etmeyin :)

1 - Noblesse ( Evet ben tam bir Noblesse aşığıyım! Ve okuduğum ilk Kore manhwa'sı. Çizimler karakterler ve konu süper! Raizel sana aşığım ama Frankenstain beni benden alıyor!!)

2 - Mahou Tsukai no Yome ( Eveeettt bunu da okuyorum! Gayet güzel bir manga fakat Amerika'da yirmiyi aşkın bölümü olan bu serinin Türkiye'de 10. bölümü anca çevrildi! Şaka gibi.)

3 - Hiranuka no ryuusei ( Gençler bunu da bir ara okuyordum ama yarım kaldı yaa. Konusu da iyiydi hani. Öğretmen - öğrenci :))

4 - Dame na Watashi ni Koishite Kudasai  ( Bak bunu da okuyordum hemde beğenerek yine yarım kaldı...)

5 - Platinum End ( Sıkı bir seri ve kurgu ile çizimleri hoşuma gidiyor kaçırmayın!)

6 - Ability ( Kore manhwası olan bu çizgi diziyi de bayağı sıkı takip ediyorum)

Yorumlar