İŞTE SİZE SÜÜPPPPERRRRR LOVERSSSS!!!!

      Yeni Animemize merhaba deyin millet! Buradan oraya Shounen-ai'ler fışkırıyor! Hemmen anlatmaya başlıyorum! Bir yere kıpırdamayın!



       Shounen-ai seven bir kız olarak Super Lovers bu döneme damgasını vuracak gibi duruyor. Öyle yapış yapış aşk yok ama alttan alttan ben geliyorum diyor! 
         
          Konusu evlatlık alınan Ren'in, diğer Evlatlık çocuk olan Haru ile ilişkilerini anlatıyor. ve hikaye Ren'in yanına gelen Haru'nun, kendisini yanına alacağını söz vermesinden sonra dönüş yolunda kaza geçirip hafızasını kaybetmesi ve bunun sonrasında geçen 3 yılın ardından Ren'in, Haru'nun karşısına çıkmasıyla başlıyor! Gelelim karakterlere (-_*) 




         Animemizin kahramanlarından biri şu küçük çocuk Ren. Kendi kendine yetebilen, soğukkanlı ve vahşi bir çocuk. Zamanında yetimhanelerdeymiş de, şimdilerde şu sol taraftaki mikkemmel oğlanın ailesine üye oldu. Nasıl bir geçmişi var bilinmez, ciddi anlamda ilk bölümde vahşinin tekiydi. Ayakkabı bile giymez, duş almaz, masada yemek yemezdi siz düşünün! Sonraları şu aşağıdaki parıltılı oğlanla tanıştı da biraz düzeldi.



          Ve işte Abilerin Yakışıklı Prensi Haru! 

        Haru'muz da zamanında yetimhanelerde büyümüş ve sırf yalnızlıktan korktuğu için hizmetli ablalardan biriyle yattığı için atılan ve daha sonrasında Kaido ailesinin evlatlık aldığı, yakışıklı ayarları kafayı bulmuş bir arkadaşımız. Kendisi üvey annesinin evine gelip evlatlık alınan Ren'le tanıştığında kanının kaynadığını ekranlarınızın ısınmasından anlayabilirsiniz! Bu zıt ikili bir şekilde yakınlaşıyorlar birbirlerine.

         Efendim bunların aile yapıları arap saçı gibi. anladığım kadarıyla Harunun üvey babasının yeni bir eşi varmış ve bu çiftten de Harunun iki tane daha üvey kardeşi var. işte kardeşler!


Aki Kaido!!

         Evet gençlik bu animedeki herkes yakışıklı! Fakat bu çocuk yakışıklı olsa da hırçın tavırlarıyla gözümde biraz etkisini kaybetti. Aki, Haru'nun ve doğal olarak da Ren'in üvey kardeşi ve kendisi Ren'den hiç hoşlanmıyor!


  
   Mega Bishounen Shima!!

       Gözlüklülere karşı daha farklı bir düşkünlüğüm olduğundan bahsetmiş miydim? Efendim bu çocuğu görünce kakkoiiii demekten kendimi alamadım. Sessiz, cool, zeki ve mağrur bir arkadaşımız. üstelik Aki'nin öz kardeşi. Kendisi Ren hakkında henüz bir yorumda bulunmuş olmasa da ben karşı çıkacağını sanmıyorum. Şimdilik bu çocuk hakkında bildiklerim, etrafına karşı fazla dikkatli olduğu.


     Karakter tanıtımım bu kadar. Diğerlerini öğrenmeseniz de olur sonuçta bizi bu yakışıklılar ilgilendiriyor. Zaten şu anda 2. bölümü yeni yayınlandı ve daha bir kaç yakışıklı daha katılacak. Zamanı gelince onları da anlatırız.

         Beni takip etmekten vazgeçmeyin. Nio'nun selamı vaaarrr!!  

Yorumlar