Nio'nun İzledikleri!

         Merhaba millet Nio'nun selamı var! Şimdi bu sayfada da güncel olarak izlediklerimi takip edebilirsiniz!

1 - Bungou Stray Dogs


       Bu anime çıkana kadar az mı pv'sini izlemedik. Bu çocuğun saç stili ve kıyafetleri beni çok etkilemişti. Zaten bölümleri de izlemeye başladığımda, diğer karakterlerin de bu çocuktan aşağı kalır yanı olmadığını gördüm.

Gerçi, çocuğun özelliğinin ola ola kaplan olması bana biraz gülünç gelmişti ama çizimler ve aksiyonla ve animenin içine yerleştirilmiş komedi ile bu durum kapatılmış. Benden 9/10 puan!

2 - Boku Dake Ga İnai Machi


      Daha az önce bitirdim. Ne bölümdü be! Son iki bölümde ortalık fena karıştı. Bu kadar iyi bir anime olmasını beklemiyordum. Hele hele son kapışma sahnesi süper ötesiydi! İzlemeyenler izlesin! Yakışıklı yok ama kurgusu aklınızı başınızdan alacak! Benden 10/10!

3 - Super Lovers


      Hepinizle beraber Nio da ikinci bölümü izliyor! Sizce de bu ikili ve etrafındaki oğlanlar çok yakışıklı değil mi? Yaşasın Shounen-ai ve yaoi! :) Çok aşklı olmadığı için bir puan kırdım vee 9/10!

4 - Kiznaiver


      Acıyı hissetmeyen biri ve acıyı paylaşan insanlar. bunların bir gruba takılması.. Konu süper. karakter tasarımları da izlettirir. Peki o pörtlek kuşlar?? Bilekten görev zımbırtısı?? yazar malzemeyi iyi bulmuşta, onu güzel işleyememiş arkadaşlar.. sırf olaylar belki ilginçleşir beklentisiyle izliyorum. Benden 6/10.

5 - Dagashi Kashi


       Eksantrik tip mi görmek istiyorsunuz? Biraz canınız mı sıkıldı? Açın bu animeyi bir iki bölüm izleyin keyfiniz yerine gelsin. Tadımlık anime olarak benden 5/10 aldı. 

6 - Koutetsujou No Kabaneri


       Herkes buna üşüştü diye ve bana Attack On Titan'ı fazlasıyla anımsattığı için başta bayağı soğuk yaklaştım ve ikinci bölüm gelene kadar hiç bakmadım. Sonra yaw bir bakim dedim yüklendiği anda yüzü geçkin beğeni alıyor. Açıp bakınca bunun boşa olmadığını gördüm. Bu anime belki canavarlarıyla titan'ı anımsatabilir fakat kendi çizgisi olduğu da aşikar. Benden 9/10 alıyor!  

7 - Sakamoto Desu Ga?


        Bana Sakamoto demeyin! Bu animeyi haftalarca bekledim ben! Çünkü o bir cool! O bir Cooler! O bir Coolest! Ağzımın suları akıyor! Bu nasıl bir mükemmelliyetlik! Hala açıp izlemediniz mi? Saçma şekilde fazla mükemmel olan Sakamoto'ya sizde aşık olacaksınız! Haven't you heard? I'm Sakamoto =) Ee, benden de 10/10 alır!

8 - Tanaka-kun Wa İtsumo Kedaruge


      Ben böyle bir uyuşukluk, böyle tatlı bir arkadaşlık görmedim. Bu animeyi izlerken esniyor. Saçma salak gülüyor ve Outa ile Tanaka arasında aşk olabilir mi diye düşünmeden hayal edemiyorum :D Çok sakin ve güzel bir anime :) Aşırı derecede sakin bir anime olsa da yer yer güldürmesi, yer yer de mükemmel arkadaşlıklarıyla izlettirmesinden ötürü, kendi dalında benden 10/10 aldı!

       Vay be, ben de bu kadar çok izlediğimi bilmiyordum! :) Şimdi söyleneceksiniz aynı anda bu kadar anime takip edilir mi diye. Eskiden bende sadece bir anime izlerdim ve sonuna kadar götürürdüm. Fakat artık o kadar çok anime ve manga var ki arşivlesem bile yetişemiyorum. Baktım elimin altında internet var. Bazılarını indir, Bazılarını izlerim dedim. Umarım izlediklerimden bir kaçını sizlerde izliyorsunuzdur. Kaliteli şeyler izlerim haa. Beni takipte kalın :)

Yorumlar