Gerçekten arkadaşınız var mı?

   

Evet Millet Nio'nun selamı var! Nasılsınız? ;) Ben şöyle böyleyim. Finaller kapıda 5 gün kadar kaldı. Oda arkadaşım mezun oluyor ve gitmesini hiç istemiyorum onsuz çok yalnız kalacağım. Gerçi ben zaten yalnız biriyim de olsun, onsuz iyi hissetmeyeceğim bir gerçek. Her neyse. Bugün onun mezuniyet günü ve haliyle yanında olmalıyız. Başlıktaki sorumu şu yüzden sordum. Böyle önemli bir güne katılmayan bir oda arkadaşına arkadaşım diyebilir misiniz?


      Nio çok sinirli. Böyle insanlarla bir arada olduğuma inanamıyorum. Onlarla geçirdiğim her an vakit kaybı demek değil mi? Sonuçta bana değer vermiyor.
      Siz siz olun, etrafınızdakilere dikkat edin. Zira her an dikkatli olmalıyız. Böyle son dakika golleriyle bir anda yıkılabiliriz.
      Arkadaşım, diğer oda arkadaşımın katılmayacağını öğrenince çok ağrına gitti. Bende o gelmeyen kıza, o zaman benim mezuniyetime ben seni şimdiden çağırmıyorum, dedim. Ailem bana yeterdi. Onun gibi insanlar yalancıktan gelip gülümseyeceklerse hiç olmasınlar daha iyiydi. Bu tarz iyi gün dostlarıyla işim olmazdı.
      Aaaaa çok sinirliyim. Benim mezuniyet günüm olmadığı halde sinirliyim. Nasıl bu kadar düşüncesiz insanlar olabilir? Neredeyse bir yıl birlikteydik. Çok kötü bir şey.
      Neyse, bugünde böyle geçecek anlaşılan. Kendinize iyi bakın millet. Moral bozmak yok. Siz, size yetersiniz.

Yorumlar