Bugün başıma gelenleer... :O :O


Bugün neler oldu nelerrr.. Aman Tanrımlık şeyler oldu. Duysanız inanamazsınız. Öğrenmek istiyorsanız tıklayın bakalım şuraya.


Öncelikle bir yıl önce başıma kötü bir şey gelmişti. Buna sebep olan insanlardan birisi bugün yanıma geldi ve benden özür dileyip helallik istedi. (#.#) "Biz senin hakkına girdik. Seni mağdur ettik. Hakkını helal et, özür dilerim," dedi. İnanabiliyor musunuz? Buna hem sevindim hem üzüldüm. Çünkü onu anlatırken hem yaşamış gibi  oldum hem de en sonunda masumluğum kanıtlanmış gibi oldu. Geçmişte yaşananlar korkunçtu. kim kimin üzerine büyü yaptın diye suç atıp evden kovmaya çalışır ki? Bu kiminizin başına geldi? Her neyse. Peki ben naptım? Tabiki de hakkımı helal ettim. Acaba salak mıyım? Yoksa yüce gönüllü müyüm? Bilmiyorum. Bu olayı bilen herkes kararıma saygı duyuyor ama bence öfkeni belli etmeliydin diyor. Her neyse..
 Asıl olay bu değil. Sınıfımızda özürlü bir çocuk var. Hocadan yalvar yakar almış kitabı. Bende gittim yanına hadi kırtasiyeye gidelim dedim.  Yok dedi ben çektirim kitabı hocaya götüreyim sonra sen hocadan alırsın dedi. bende öyle şey mi olur diyerek başladım tartışmaya. Baktım bu bana geri geri laf yapıyor bende dedim senin tüm bu söylediklerini aynen profesöre ileticem. O da bana şunu dedi. 'Canın Cehenneme'. Şok içinde Sen kendini filmde mi sanıyorsun artist! dedim. Döndü yürüdü. Yarın ağzına sıçmazsam onun... :@ Çok sinirliyim. Sizce ne yapmalıyım?
Nio bu gece çok sinirli ama siz yine de onunla kalın ;)

Yorumlar