İyi bir gün olması dileğiyle ^^



Selam millet nasılsınız? Ben gayet iyiyim hem de dün bir kızla feci bir tartışma yaşamış olsam bile! :)
Deliyim biliyorum. Ama kız beni cidden deli etti. Gecenin ikisinde bulaşık yıkamak ne demektir ya? Evinde bile yapamazsın bunu. Cık cık cık... Ayıptır ayıp. Neyse. Size onu anlatacak değilim. önemli bir mesele değildi. Çünkü ben bunların üstesinden gelebilecek kadar güçlü birisiyim.
Gelelim bugünkü konuya!!!! Çok önemli!!! Daijini! Taihen! Vs Vs :D
Millet bloğun tasarımını baştan sona değiştirmek istiyorum! Sizce yapabilir miyim? Bir şeyler silinir diye korkuyorum! Bu aralar sürekli aklımda bu var derin bir araştırmaya gömülmeliyim. Şu an bunun yanı sıra Koutetsujou no kabaneri'nin endingini uzun zaman önce çevirmiştim şimdi onu yayınlamayı düşünüyorum. Bugün yapar atarım!
Bunun dışında her şey iyi gidiyor.
Kendinize iyi bakın millet! Nio'suz kalmayın!

Yorumlar