İnsanlar bile bile kırılmak isterler.. )(o_O)(



Sizce de öyle değil mi? Her insanın biraz da olsa mazoşist bir yanı olduğunu düşünüyorum. Sevdiği insan tarafından, ya da öyle olmasa bile, insan ne yapıyorsa kendine yapıyor. Daha doğrusu, kaşınıyor mu desek? Mutluluk da, mutsuzluk da, ihanet de, ödüller de kişinin kendi hak ettiği bir şey. Bazen, başkaları tarafından hiç bir şey hissedemeyen insanlar, sırf bir gram bir şey hissedebilmek için ve karşındaki kişiye de hissettirebilmek için göz göre göre hata yaparlar.
İşin aslı ben sadistim. Mazoşist zannedilebilecek bir sürü eğilimlere sahip olsam da, bunları; kimseye zarar veremediğimden dolayı kendime yapıyorum. Bu yüzden ben, yaşanılan üzüntülerin ve mutlulukların, kişinin kendisinin çağırdığı bir şey olduğunu düşünüyorum. Bugün, gerçekten sinirli bir günümdeyim.

Yorumlar