Nio Zorlanıyorrrr [&.&]

Ahh Nio Severler bilemiyorum yazamıyorum ama bu genconun da işi başından aşkın!!

Tanrım çok tatlı kyaa ^^
Bir yandan Yuri on ice ve Ajin'in yeni bölümlerini bekleyip izleyip, bir yandan şarkı çeviriyorum. Sonra o şarkılardan bir kaçı youtube'da telif hakları nedeniyle kaldırılıyor ve Nio tekrar uğraşmak zorunda kalıyor! Bu da yetmezmiş gibi vizeler var çalışması gereken!!!
<3 <3 <3 Ama sizce Nio bunların üstesinden gelemez mi? Tabiki EVET! Ben güçlü bir kızım beyler! ^^ Bu yüzden Bu kadancık şeyler beni yıldıramaz!

Tekrar bir araya gelmek üzere! Mata Ashita! ^^

Yorumlar

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. O zaman efsanelerden gelsin yılmayan , yıkılmayanlara! https://www.youtube.com/watch?v=Njwjq-0lEGA

    YanıtlaSil
  3. Hahahaha bu ne ya xD Amma gaza getirici ^^

    YanıtlaSil

Yorum Gönder