Boşa nefes alan o kadar insan var ki.. ᕙ( ︡'︡益'︠)ง



Şu bir kaç gündür facebookta sayfa açıp, videolarımı oraya yüklemekle ve insanlarla etkileşime girmekle uğraşıyordum. Bir Hikikomori ve NEET olarak tabi ki de herkesin dikkatini çekmiştim davranışlarımla. 
Derken bir arkadaşın bağlantısı üzerinden yorumlaştığım sırada birisi yorumuma yorum yazdı. Ne kadar kalitesiz bir insan olduğunu anında fark etmiştim zaten. 『Gerçi bu kadar ileri gideceğini düşünmemiştim!』Sonra bana bir de özelden mesaj attı. Seni engellerim şikayet ederim falan dedi. Bende edebilirsin dedim. Onun gibi insanlarla uğraşmanın zaman kaybı olduğunu tecrübelerim öğretmişti nasılsa. Ve Özgür Aslan adlı bu gereksiz insan, beni şikayet etti. Ertesi gün hesabım kapatıldı. Sayfa duruyor. Adminler hala iş başında. Ama asıl kişi 『Yani ben :/』ortadan kayboldum. Emeklerim gitti. Ve bu gerizekalı birinin yaptığı tek bir tık sayesinde oldu. şimdi hesabımı geri almak da imkansız olduğuna göre, içimden bir ses hepsine Fuck out! ᕙ( ︡'︡益'︠)ง deyip tüm face hesaplarımı kapatıp elimi ayağımı çekmemi istiyor. Diğer bir seçenekse, çevirisini yaptığım videoları diğer adminlere gönderip onların paylaşmalarını sağlamak.
Ama bu da gururuma dokunuyor. Ne yapacağımı bilmiyorum. Yine ve yine anlayacağınız üzere, iyiler bir kez daha kaybetti.(╥﹏╥)

Yorumlar