Kısa sürede yapabilir miyim? O.O

      Selam arkadaşlar hepinize benden iyi öğlenler! Şu anda yüzümde siyah soyulabilir maske var ve babaannem kadar korkunç görünüyor olmalıyım. 
Romanımı yazmakla meşguldüm ama aklıma burası geldi, bir yazmadan geçmeyeyim dedim.
      İşin aslı türkanimetv'den küçük bir iş aldım ^^ Geçen Sayonara Zetsubou Sensei izliyordum. 1. sezonu bitirdim ve 2.sine geçiyordum ki bir de ne göreyim!! 12 ve 13. bölümleri yok!! ^^ Yorumlardan baktığımda bölümlerin gelmesini bekleyen bir sürü insan olduğunu fark ettim. Ve bendee, kolları sıvayayım dedim. Türkanimetv yetkililerinden biriyle görüştüm ve çevirmek istediğimi belirttim. Kendisi de okey verdi ve bende çalışmalara başladım.
      Doğruyu söylemek gerekirse, Sakamoto'dan daha fazla zorlanıyorum. Çünkü Sayonara oldukça fazla diyaloğa sahip bir anime. Yine de onlara 3 gün içinde yapacağıma söz verdim. Yaparım değil mi? ^^ Ganbatte Senpai!!! dediğinizi duyar gibiyim xD
        Her zaman sevdiğiniz şeyleri yapabilmeniz dileklerimle! Sizleri seviyorum! ^^

Yorumlar