Gakupo aşığı olacaksınız! ^^


Vocaloid denince akla ilk olarak Hatsune Miku, sonra Kagamine kardeşler,
ardından Gumi, Luka, Kaito geliyor.
Hele hele erkeklerden Kagamine Len ve Kaito çok meşhur.

Evet tüm bunları ben de dinliyorum fakat bir tanesi var ki, ses tonu ( +sonsuz katılıyorum :D ), geleneksel havası, gizemli ve az bilinişi ve az ama öz şarkılarıyla beni benden alıyor. 

Sizleri Kamui Gakupo ile tanıştırayım. Eminim ismini duymuşsunuzdur. Ama birazdan aşağıya bırakmış olduğum şarkılarını dinleyince siz de bağımlısı olacaksınız. 

Aaahhhh... Kiyaaaaa bu idolün konserine gitmek isterdim!!! Ama şu yukarıdaki görüntüsü olacaksa (^-^)

İşte en iyisi olduğunu düşündüğümden başlayarak sıraladıklarımı, dinlemeniz için bırakıyorum ^^

Lütfen şarkıların hepsine bir şans verin ve titizlikle baştan sona dinleyin ^^ Belki de bu listenin sonlarında yer alan bir şarkı sizin en sevdiklerinizden birine dönüşebilir ^^ 


















Vay be bu kadar çok şarkı olduğunu ben de fark etmemiştim! ^^ Hepsini dinleyin!! ^^

Linkler kırıksa da haber verin ^^



Yorumlar