Idol psikolojisi ( ≖.≖)



Düşünmek istemediğim ama son zamanlarda aklıma takılıp ağrıma giden bir konu bu aslında. Daha öncesinde hiçbir idolü bu kadar takip edip benimsememiştim. Az buçuk bloğu takip edenler Amazarashi ve Reol'ü ne kadar çok sevdiğimi bilir. Sosyal hesaplardan her saniye takip ediyorum. İlk beğenen, ilk yorum atan, desteklemeye ve sürekli sevgimle hislerimi aktarmaya çalışıyorum. Kaldı ki yorumlarım türkçe falan da değil. Çoğunlukla Japonca ve İngilizce. 

Her neyse sinirimi bozan şeyse şu son haftalardır Reol instagramda canlı yayın açtığı zaman hemen bende izliyorum ve yorumları ve konuşmasını falan takip etmeye çalışıyorum. Öncelikle şunu kesinlikle söyleyeyim. Reol asla ama asla İngilizce yorumlara cevap vermiyor. Yani Brezilyalı, Endonezyalı, Amerikalı ya da diğer ülkedeki arkadaşların yorumları okunmadan gidiyor. Bunu fark ettiğimden bende tüm yorumlarımı japonca yapıyorum. Dikkatle takip ettim. Aşağıdaki yorumu okuyor. Yukarıdakine cevap veriyor. Ama benimkini es geçiyor! Deli olmamak elde değil. Bir değil, iki değil, üç değil... Ve bu ağrıma gidiyor. Fanatizm böyle bir şey mi acaba? Yüzlerce tweetini beğendim. Like butonum pasladı. Şarkılarının hepsi telefonumda. Albüm, albüm indirdim hemde. Türkiye'deki bir idol olsa tüm ürünlerini satın alırdım. 

Zaten kendisi canlı yayınlarda yüzünü göstermiyor :'( yorumlarımı da okumayınca gerçekten üzülüyorum ya. Kendimi sürekli onun konserlerine giderken hayal ediyorum. Ama maalesef idoller için değerli fan demek : Albümlerini satın alan, ürünlerini alıp konserlerine giden fan demek. Ciddi ciddi Japonca olmayan hiçbir yoruma değer vermiyor. E peki benim Japonca yazdığım yorumlara neden cevap vermiyor?? 

Öyle abuk sabuk yorum da yazmıyorum hani. Zaten kanjileri hatırlayıp yazana kadar canım çıkıyor. Offff daha bir sürü şey işte.

Neyse, son zamanlarda blog ve çevirilerle ilgilenmedim çünkü hayatımda herşey yoğun ve 2x hızında gidiyor. Biraz düzene girerse o zaman daha sadık olacağım verdiğim sözlere...

Animesiz, müziksiz, romansız kalmamanız dileğiyle ^^ :3* 


Edit : Sonraki canlı yayınlarda sorduğum tüm sorulara cevap verdi ve ben mutluluktan ölebilirdim. Yorumlarım ingilizce değil japoncaydı bu arada ve sorunun yeterli ingilizce bilmediğinden kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Sorularıma cevap vermesi çok iyiydi yaaa <3

Yorumlar