[ 妖精帝國 Yousei Teikoku - The Creator ] Türkçe Altyazılı


Selam millet Niocchin is here! Nalet olsun yine sözümden döndüm ve uzun zamandır burayı boşladım. Ama napim işten bir hafta iznim vardı. Eşimle, arkadaşlarımla, ailemle ilgileneyim az oyun oynayayım (Yalan!) biraz lol atayım (Gece gündüz!) derkene bi baktım bayadır çeviri yapmıyorum.

Sonra hışımla çıkardım neşterlerimi, alet edavatlarımı süratle çevirmeye başladım. Bu çarşamba benim son tatilim ve yarın için tam iki tane!!! Çeviri yapıp koymayı düşünüyorum. 

Evet bu seferki şarkı uzuun zamandır dinlediğim ve sanatçıya hayranlık duyduğum manyak ötesi bir şarkı. Bu albümdeki şarkılar anime Mirai Nikki için oluşturulduğundan bir sürü göndermeler mevcut.

Umarım çevirimi beğenirsin.

Şarkı zaten beğenilmeyecek gibi değil <3













Yorumlar