REOL - DALI Türkçe Altyazılı


Selam millet Niocchin is here! Artık nasıl kendime baskı yaptıysam bugün rüyamda, fizik sınavında soğuk terler döktüm yeminle. Bu aralar kpss çalışmaya kendimi hazırlamaya çalışıyorum. Nitekim tüm bu olaylara kedilerin suya verdikleri tepkinin aynısını vermeden duramıyorum.

Ohomm.. Her neyse. Sizleri Reol'un Dari isimli çalışması ile baş başa bırakıyorum. Başlığı çevirirken yaşadığım ikilemi anlayabilirsiniz. Kendi şarkısını Dali olarak yazıp yayınlarken şarkıda Dari diyor. Gerçi bu onlarda L harfinin olmayışından kaynaklı ama ben zorlandım! :D 

Yine her neyse :)  Hadi iyi seyirler ^^ Umarım orada birileri vardır. Son zamanlarda artık yazdıklarımın kimseye ulaşmadığı hissine kapıldım ama neyse. Bu da başka bi konu 

Öyleyse bir sonraki şarkı da görüşmek üzere ^^ Yüksek ihtimal Kinjitou ya da Un deux trois olacak. Gerçi ikincisinden emin değilim çünkü Japonca çevirisinde bile herkesin farklı farklı çevirdiğini fark ettim. İşte bu da Reol'un söyleminden kaynaklı bir tehlike. Neyse bu da başka bi konu :D 

Hadi iyi seyirler ^^












Yorumlar