MANGA OKUMA PLATFORMUM AÇILDI!!


Selam Millet Niocchin is here !!!

Aman Allahım çok heyecanlıyım!!!

Hayvan gibi yorulduğuma değdi ama!

 Evet gençler uzun bir süredir, (yaklaşık 4 gün?) bu proje üzerinde çalışıyordum. Her ne kadar beleş olsa da, altyapısı olsa da, arayüzü basit olsa da bir site oluşturmak, sanıldığından daha kompleks bir iş. Canım çıktı yaptığım hataları düzelteceğim diye! Tek küçük bir tire (-) hatası yüzünden tüm sayfanın şekli şemali değişti :D 

Doğrusunu söylemek gerekirse böyle bir işe girişmemin sebebi, manga çevirmenlerinin, biz okuyuculara yönelik vurdumduymaz, boşvermişlik, umursamama hatta tripli bir sert uslupla konuşmalarından kaynaklı. Bir çok kez " Başka sitelerde 150'li bölümlere gelmiş bir mangada neden 6. bölümdeyiz? Neden haftada bir yayınlanıyor" falan diyorduk. Baya atarlı giderli konuşuyorlardı.

Sevmediğiniz bir işi, ya da üslubunuzdan dolayı bu şekilde düşündüğümüz bu meşgaleyi neden yapıyorsunuz öyleyse? diye düşündüm.. Yorulduysanız, devam edemeyeceğinizi düşünüyorsanız neden bırakmıyorsunuz? İnsanların yorumlarına (Küfür hariç) her şekilde geri dönüş yapılmalıdır diye düşünüyorum.

Yalan yok. Benim topu topu iki elin sayısı kadar takipçim vardır. Sağlam olanlarından bahsediyorum hani. Eğer o kadar popüler olsaydım bu beni çok mutlu eder, kamçılar ve daha hevesle taleplere karşılık vermeye çalışırdım.

Velhasıl benim bu küçük dünyam sakin olduğundan şimdilik çevirdiğim şarkıların ve mangaların dinlemesi/okunması için dua ediyorum sadece :)

Gelelim siteye. Odak noktam Shounen Ai (Boys Love) mangalar. Fakat siteye girerseniz toplam 3 adet çevirmeye karar verdiğim manga bulacaksınız. Her kesime hitap etsin diye bir tane Shoujo Ai (Girls Love) ve bir tane normal Romantik manga ekledim. Tek başıma olduğum için aynı anda hem şarkı çevirmek hem de mangaları çevirmek uzun zaman alacak. Bu yüzden aynı anda 3 manga mı çevirsem, yoksa sırayla çevirip diğerlerini bekletsem mi bilemiyorum. Sanırım bunu hangi mangayı kim ne kadar çok istiyor? sorusuna göre düzenleyeceğim. (Gerçi kimsenin bu yazıyı görüp de oylama yapacağına ihtimal vermiyorum :D ) 

Tertemiz bir odakla çalışırsam bir manganın bir bölümünü ennnn erken 2 günde bitirebilirim :)
Yani bir manga için ortalama 3-4 gün gerekecek benim durumumda. İyi ruh halimdeysem 2 gün.

Şarkı çevirileri 1-2 hafta arayla gelmeye devam edecek. Hazır manganın ilk bölümünü yayınlamışken Reol'un Insider şarkısı için kolları sıvamayı düşünüyorum. 

Güzel, enerji ve sevgi dolu dileklerinizi eksik etmeyin ^^

Hepinizi seviyorum <3 Evet! Ekran karşısında bunu okuyan seni seviyorum ^^^

Umarım bu güzel hisler sana ulaşacak^^


Siteye uçmak için aşağıdaki bağlantıya tıklayın !!


Yorumlar