Videoları neden sildim?


Selam millet Niocchin is here. 

Öncelikle hala manganın yeni bölümünü atmadığım için özür diliyorum. 
Birçok şey oldu ve iyi değilim.

Geçenlerde Reol'un instasında geziniyordum. Takip ettiklerini takip ediyor, stilist ve kıyafet tasarlayanların sayfalarına bakıyordum. Reol son zamanlarda birçok farklı insanı takip etmişti. Onlardan biri de, Hypme mode klibinde yüzüne çiçekler bantlama olayını ilham aldığı kızdı. 
Evet, bu fikri ondan aldığını rahatlıkla görebilirsiniz. Kendi tasarımı dediği birçok kıyafetin de benzer olduğunu fark ettim. Tabi en çok şaşırtan olay şu çiçek bantlama olayını almış olmasıydı.

Her neyse, tam bu sırada, birden tüm liste yok oldu. Sayfayı yeniledim yok, çıktım geri girdim falan bir de ne göreyim. Bu kullanıcı bulunamamaktadır. Aklıma birkaç şey geldi. İnstagram buga girmişti, Reol yanlışlıkla hesabını silmişti.. 

Sonra bir başka şey aklıma geldi. Bunun olmasına ihtimal vermiyordum ama kontrol ettim. Yan hesaplardan biriyle baktığımda, hesabının bir yere kaybolmadığını gördüm.

REOL BENİ ENGELLEMİŞTİ :O

Haliyle şoka girdim. İnanmak istemedim. Koskoca şarkıcının başka işi gücü kalmamış, beni mi engellemişti?

Ama engellemişti. Artık ne gönderilerini görebiliyordum, ne de takip ettiklerini..

Sonra bir başka şok daha yedim.

Twitter'dan da engellemişti.

Olan biteni ağzım açık izliyordum. Resmen trip atar gibi engellemişti beni. Olayın şokunu takipçilerimle bir bir paylaşırken Rus bir arkadaş da şok olmuş bir halde bana mesaj attı ve arkadaşının da Reol tarafından engellendiğini ve bu olayın çok daha karmaşık olduğundan bahsetti.

Bilenler vardır Reol'un paralı Secret Society L adında bir klübü var. Burada en yeni güncelleme haberlerini, konser biletlerine erken erişimi, Reol'den doğum günü mesajlarını falan alabiliyorsunuz. Söylediğine göre arkadaşı burada kara listeye alınmış. Reol'un fanatizanları bizler gibi hesapları buluyor ve klüpte insanlarla paylaşıyormuş. Tüm bunlar Reol'un kulağına çalınıyor ve her yerden engelleniyorsunuz. 

İşin aslı ben daha fazlası olur diye korktuğumdan (Tehdit mesajları, telif davaları vs.) 
daha kötü şeyler olmasın diye instagram ve youtube'da yıllarımın emeği her şeyi yarım saat içinde sildim.

AMA

Devam edeceğim. Telifin çok umursanmadığı video yükleme sitelerine yükleyeceğim ve buradan paylaşacağım. 
İnstada sadece hikaye olarak paylaşırım.

Sonuç olarak, her şey para içinmiş.. 

Çevirilerim sayesinde Reol ile tanışan bir çok insan oldu. 

Bu onun için önemli değilmiş.

Bir arkadaşım bahsetmişti. Onun Türkiye'den herhangi bir kazancı olamaz çünkü çok tanınmıyor ne konser ne başka bişey yapabilir diye..

Sanırım haklı. 

Bu yüzden bundan sonra artık Youtube ve İnstagram gönderileri olmayacak. Youtube'da sadece Reol ile ilgili videolar olacak. Ve Reol hakkında bulabileceğim her şeyi atacağım oraya. İnstagram'da da sadece hikaye de paylaşacağım. Yine de hesaplarım bu fanatizanlar tarafından takip edildiği için endişelenmiyor değilim.  

Berbat bişey...  

Yorumlar